Korduma kippuvad küsimused
Millised on veebipoe makseviisid?
Tasumine on võimalik Visa/Mastercard tellimuse esitamisel, tellimuse kättesaamisel pakiautomaadis või kulleriga, samuti sularahas kulleriga kättesaamisel
Millised on kulud ja tarneajad?
Saatmiskulud lisatakse tellimuse vormistamisel ostukorvi viimases etapis. Tavapärane tarneaeg Omniva või Smartposti pakiautomaadi kaudu on 2 tööpäeva. Pakkimise ja saatmiskulud sõltuvad asukohast, keskmine hind on 3,90 €.
Kuidas kasutada sooduskoode?
Ostukorvi
teises etapis on väli sooduskoodi sisestamiseks. Pärast koodi lisamist
kuvatakse teade selle eduka aktiveerimise kohta. Ostukorvi saab sisestada
ainult ühe sooduskoodi – kui koode on mitu, arvestatakse vaid viimast
sisestatud koodi. Kui sooduskood annab lisakingituse, peab vastav toode olema
juba ostukorvis. Pärast sooduskoodi
sisestamist muutub toote hind 0 €-ks.
Kuidas ma saan oma pakki jälgida?
Kuitellimus on töödeldud ja kullerteenus paki kätte saanud, teavitatakse teid e-posti, Viberi või SMS-i teel lingiga, mille kaudu saate saadetist jälgida.
Millised on tagastamise või vahetamise tingimused?
Toodet ei ole võimalik vahetada teise vastu, vaid ainult tagastada.
Vastavalt tarbijakaitseseadusele (NN 19/2022), artiklitele 79 ja 86, ei saa me tervise- või hügieenilistel põhjustel vastu võtta ega vahetada tooteid, mis on avatud või kasutatud.
Erandid:
- kui on saadetud toode, mida ei olnud tellitud;
- kui saadetud toode on aegunud;
- kui tootel on defekt või nähtav kahjustus, mis ei ole tekkinud transpordi käigus.
Pärast kauba kättesaamist on võimalik tooted tagastada 14 päeva jooksul. Tagastatud toodete eest makstud raha kantakse tagasi samale krediitkaardile, millega ost tehti. Kui makse tehti lunamaksega, tuleb tagasimakseks esitada arveldusarve andmed.
Kauba tagastamise kulud Yves Rocheri aadressile Tallinnas kannab klient.
Palume mitte saata lunapakina, sest selliseid pakke me vastu võtta ei saa.
Kuidas ma saan teada oma unikaalset lojaalsusprogrammi numbrit?
Teie unikaalne lojaalsusprogrammi number on teie isikukood.
Ma ei ole lojaalsusprogrammi liige. Kuidas ma saan liituda?
Selleks on kaks võimalust:
1. Kui teete oste meie Tallinna kaupluses, küsivad meie ilukonsultandid teilt, kas olete juba lojaalsusprogrammi liige. Kui te veel ei ole, aga soovite liituda, andke sellest lihtsalt märku – ja juba mõne hetkega oletegi meie ustav klient!
2. Kui registreerute meie e-poes, liitute lojaalsusprogrammiga automaatselt.
Psst! Kõigile uutele lojaalsusprogrammi liikmetele oleme ette valmistanud tervituskingituse. 😉